GARANTIE REPARATIE
Op alle onderdelen die wij vervangen tijdens een reparatie zit een standaard garantie periode van 6 maanden.

WETTELIJKE GARANTIE
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

FABRIEKSGARANTIE
Naast de wettelijke garantie geldt voor sommige artikelen ook fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die je al hebt. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Kijk voor meer informatie over de fabrieksgarantie in de informatie van de fabrikant bij het artikel.

WAT IS EEN GOED PRODUCT?
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van wat het is. Van een notebook mag je een langere levensduur verwachten dan van een USB-stick. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb je recht op een goed artikel.

GARANTIEBEWIJS
Bij Computer-Connections is de factuur of bon van je bestelling tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur/bon. Deze heb je ontvangen bij de aankoop van je product.

Bij sommige producten wordt ook een boekje bijgeleverd. Hierin kan je alles nog eens rustig nalezen.

ECONOMISCHE LEVENSDUUR|
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kun je ook raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van je artikel via www.uneto-vni.nl.

JE RECHTEN TIJDENS DE GARANTIEPERIODE
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van je geld.

WANNEER IS EEN PRODUCT NIET GOED?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd, het kapot is of het niet goed doet.

Verbruiksartikelen
Op verbruiksartikelen zoals inkt, toners, papier, reinigingsmiddelen geven wij geen garantie. Ook geven we geen garantie op oortjes.
Dit i.v.m. hygiëne.