Artikel 1 – Omvang van het abonnement

  1. Een service abonnement wordt afgesloten per werkplek of per medewerker, dit dient periodiek te worden bijgesteld.
  2. Opdrachtgever heeft recht ict-hulp via telefoon en remote voor elk overeengekomen werkplek of medewerker
  3. Bij service op locatie wordt er 25% korting berekend op het overeengekomen uurloon. Korting geldt niet op vooraf afgesproken voorrijkosten.
  4. Telefonische en remote ict-hulp geldt uitsluitend tijdens openingstijden van Computer-Connections
  5. Hulp via e-mail wordt z.s.m. maar uiterlijk binnen 24 uur beantwoord.

Artikel 2 – Hulp op afstand (remote)

  1. Door middel van beveiligde software wordt er een verbinding gemaakt de werkplek.
  2. Door in te stemmen met het gebruik van deze software geeft medewerker Computer-Connections toestemming om mee te kijken op de computer en indien door medewerker gewenst, de controle van de computer geheel of gedeeltelijk over te nemen.
  3. De verbinding kan alleen met uw expliciete toestemming van medewerker worden gemaakt. De gemaakte verbinding is te allen tijde éénmalig en kan, nadat de sessie is beëindigd, alleen weer door medewerker zelf worden aangevraagd.
  4. Ondersteuning kan alleen worden geboden voor apparaten die voorzien zijn van een besturingssysteem dat gelijk is of hoger is aan MS Windows 10, Andriod en IOS en verbonden te zijn met het internet via WiFi of bekabeld.
  5. Bij hulp via remote is het niet mogelijk om hardware-matige storingen op te lossen. Dit kan alleen in onze technische werkplaats of verzorgt worden door onze buitendienst op locatie.
  6. De overeenkomst voorziet niet in de verplichting van Computer-Connections tot het verwijderen van virussen, indien de klant niet over een aangekochte, courante en werkende virusscanner beschikt.
  7. Problemen die effect hebben op het apparaat maar niet worden veroorzaakt door het apparaat vallen buiten het bereik van de support. In sommige gevallen kan dit wel door de Computer-Connections worden opgelost maar zal hiervoor een aanvullende vergoeding worden gevraagd. Indien de opdrachtgever van deze service gebruik wil maken, ontvangt hij vooraf een prijsopgave of zal dit op uurloon-basis worden opgelost.

Artikel 3 – Hulp via telefoon of remote.

  1. Zowel telefonische als remote ondersteuning wordt indien mogelijk direct gegeven. Bij drukte wordt uw medewerker z.s.m. door Computer-Connections teruggebeld
  2. Bij grotere en langdurige hard of softwarematige storingen welke niet telefonisch of d.m.v. remote opgelost kunnen worden kan ervoor gekozen worden dat Computer-Connections de ondersteuning bij opdrachtgever op locatie komt doen, of dat Computer-Connections het apparaat in hun technische werkplaats behandeld.

Artikel 4 – Fair-use en Best effort

  1. De opdrachtgever dient over geldige softwarelicenties te beschikken van de software die aanwezig op het apparaat.
  2. De dienstverlening wordt aangeboden op basis van Fair-use. De fair-use policy behelst dat het apparaat en de dienstverlening worden ingezet op basis van gemiddeld gebruikersgedrag. Bij het excessief en structureel overschrijden van het gemiddelde gebruikersgedrag, te beoordelen door Computer-Connections, behoudt de Computer-Connections zich het recht voor om -de dienstverlening voor onbepaalde tijd te staken en op te schorten. -aanvullende betaling te vragen voor het verder uitvoeren van de dienstverlening. -de overeenkomst per direct en volledig te beëindigen.
  3. De dienstverlening wordt geboden op basis van best effort. Computer-Connections verklaart dat de dienstverlening wordt uitgevoerd door ervaren, goed opgeleide medewerkers, werkend binnen een professionele bedrijfsvoering.

Artikel 5 – Prijs

  1. De abonnementsprijzen zijn inclusief btw en worden berekend naar ratio van het aantal medewerkers of per werkplek.
  2. Een factuur wordt vooraf aan het begin van elke overeengekomen periode verstrekt en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldoen.

Artikel 6 – Duur en betaling

  1. Het abonnement wordt aangegaan voor een minimale periode van 1 jaar en is hierna per direct opzegbaar.
  2. Betaling geschied vooraf elke overeengekomen periode door middel van factuur.
  3. Opzegging dient per mail naar [email protected] te geschieden.

Artikel 7 – Aansprakelijkheid

  1. Computer-Connections kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventueel dataverlies tijdens werkzaamheden aan uw computer in onze werkplaats, via remote of door onze buitendienst. Het is de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever om van te voren een back up te maken van alle data/gegevens op het betreffende apparaat. Daarbij is van belang dat de data in de back-up volledig is en ook weer op het betreffende apparaat teruggezet kan worden.

Artikel 8 – Privacy statement

  1. Alvorens hulp op afstand wordt verleend, dient de medewerker toestemming te geven dat Computer-Connections het apparaat overneemt. Dit gebeurt door middel van een actieve handeling die ook als zodanig zal worden gelogd. Na toestemming verkrijgt Computer-Connections toegang tot het apparaat, de bediening hiervan alsmede alle daarop aanwezige data. De handelingen van de Computer-Connections blijven te allen tijde zichtbaar voor de medewerker. Ook het verlaten van het systeem door de Computer-Connections is zichtbaar voor de medewerker en wordt gelogd. Hierna is het Computer-Connections niet mogelijk om -onzichtbaar- zich wederom toegang tot het apparaat te verschaffen. Computer-Connections beschouwt alle haar tijdens de support sessie verkregen informatie als vertrouwelijk en zal zich geen onnodige toegang verschaffen tot data die niet van belang is voor het probleem of de oplossing van dit probleem.

Artikel 9 – Overmacht

  1. In geval van overmacht kan Computer-Connections niet gehouden worden alle verplichtingen voortkomend uit de overeenkomst uit te voeren. In geval van overmacht aan de zijde van Computer-Connections heeft de klant slechts recht op enige (schade)vergoeding indien Computer-Connections in verband met haar tekortkoming een voordeel geniet dat Computer-Connections bij behoorlijke nakoming niet zou hebben. De hoogte van de (schade)vergoeding bedraagt maximaal het betreffende voordeel van Computer-Connections.

Naast bovenstaande voorwaarden zijn op deze dienstverlening ook onze Algemene Voorwaarden van toepassing