Artikel 1 – Omvang van het abonnement

  1. Klant heeft gratis computerhulp via telefoon, remote en in de winkel. Bij reparatie zowel soft als hardwarematig betaalt de klant alleen materiaal.
    Er wordt geen uurloon berekend.
  2. Bij gebruik van onze buitendienst ontvangt de klant 25% korting.
  3. Zowel remote support als on site support in de winkel is alleen van toepassing op het aan de overeenkomst gekoppelde apparaat. Wanneer de klant support wil voor andere apparaten, dient hiervoor een nieuwe overeenkomst te worden afgesloten.
  4. Deze dienstverlening geldt uitsluitend tijdens onze openingstijden.

Artikel 2 – Hulp op afstand (remote)

  1. Door middel van beveiligde software wordt er een verbinding gemaakt met uw computer.
  2. Door in te stemmen met het gebruik van deze software geeft u Computer-Connections toestemming om mee te kijken op uw beeldscherm en, indien door u gewenst, de controle van uw computer over te nemen.
  3. De verbinding kan alleen met uw expliciete toestemming worden gemaakt. De gemaakte verbinding is te allen tijde éénmalig en kan, nadat de sessie is beëindigd, alleen weer door u zelf worden aangevraagd.
  4. Ondersteuning kan alleen worden geboden voor apparaten die voorzien zijn van een besturingssysteem dat gelijk is of hoger is aan MS Windows Vista en verbonden te zijn met het internet via WiFi of bekabeld.
  5. Bij hulp via remote is het niet mogelijk om hardwarematige storingen op te lossen. Dit kan alleen in onze winkel of verzorgt worden door onze buitendienst.
  6. De overeenkomst voorziet niet in de verplichting van Computer-Connections tot het verwijderen van virussen, indien de klant niet over een aangekochte, courante en werkende virusscanner beschikt.
  7. Problemen die effect hebben op het apparaat maar niet worden veroorzaakt door het apparaat vallen buiten het bereik van de support. In sommige gevallen kan dit wel door de Computer-Connections worden opgelost maar zal hiervoor een aanvullende vergoeding worden gevraagd. Indien de klant van deze service gebruik wil maken, ontvangt hij vooraf een prijsopgave.
  8. Hulp op afstand verzekert de klant niet tegen verlies en/of diefstal van het apparaat waarop de overeenkomst betrekking heeft.

Artikel 3 – Hulp via telefoon of in de winkel.

  1. Telefonische ondersteuning wordt indien mogelijk direct gegeven. Bij drukte wordt u later door ons teruggebeld.
  2. Hulp in de winkel wordt veelal direct aan de balie gegeven.
  3. Bij grotere en langdurige ondersteuning/reparatie maken wij een werkorder en wordt uw computer op volgorde van binnenkomst behandeld in onze werkplaats.

Artikel 4 – Fair use en Best effort

  1. De klant dient over geldige softwarelicenties te beschikken van de software die aanwezig op het apparaat.
  2. De dienstverlening wordt aangeboden op basis van  Fair use. De fair use policy behelst dat het apparaat en de dienstverlening worden ingezet op basis van gemiddeld gebruikersgedrag. Bij het excessief en structureel overschrijden van het gemiddelde gebruikersgedrag, te beoordelen door Computer-Connections, behoudt de Computer-Connections zich het recht voor om
    -de dienstverlening voor onbepaalde tijd te staken en op te schorten.
    -aanvullende betaling te vragen voor het verder uitvoeren van de dienstverlening.
    -de overeenkomst per direct en volledig te beëindigen.
  3. De dienstverlening wordt geboden op basis van  best effort. Computer-Connections verklaart dat de dienstverlening wordt uitgevoerd door ervaren, goed opgeleide medewerkers, werkend binnen een professionele bedrijfsvoering.

Artikel 5 – Prijs

  1. De abonnementsprijzen zijn inclusief btw.
  2. Een jaarfactuur kan op verzoek worden toegezonden.

Artikel 6 – Duur en betaling

  1. Het abonnement wordt aangegaan voor een minimale periode van 1 jaar en is hierna per direct opzegbaar.
  2. Betaling geschied door middel van automatische incasso.
  3. Opzegging dient per mail naar [email protected] te geschieden ook kan dit aan onze balie in de winkel.
  4. Er kan geen dienstverlening worden verleend als wij geen betaling van u hebben ontvangen

Artikel 7 – Aansprakelijkheid

  1. Computer-Connections kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventueel dataverlies tijdens werkzaamheden aan uw computer in onze werkplaats, via remote of door onze buitendienst. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om van te voren een back up te maken van alle data/gegevens op het betreffende apparaat. Daarbij is van belang dat de data in de back up volledig is en ook weer op het betreffende apparaat teruggezet kan worden.

Artikel 8 – Privacy statement

  1. Alvorens hulp op afstand wordt verleend, dient de klant toestemming te geven dat de remote service support medewerker het apparaat overneemt. Dit gebeurt door middel van een actieve handeling die ook als zodanig zal worden gelogd. Na toestemming verkrijgt de medewerker toegang tot het apparaat, de bediening hiervan alsmede alle daarop aanwezige data. De handelingen van de medewerker blijven te allen tijde zichtbaar voor de klant. Ook het verlaten van het systeem door de medewerker is zichtbaar voor de klant en wordt gelogd. Hierna is het de medewerker niet mogelijk om -onzichtbaar- zich wederom toegang tot het apparaat te verschaffen. Computer-Connections beschouwt alle haar tijdens de support sessie verkregen informatie als vertrouwelijk en zal zich geen onnodige toegang verschaffen tot data die niet van belang is voor het probleem of de oplossing van dit probleem.

Artikel 9 – Overmacht

  1. In geval van overmacht kan Computer-Connections niet gehouden worden alle verplichtingen voortkomend uit de overeenkomst uit te voeren. In geval van overmacht aan de zijde van Computer-Connections heeft de klant slechts recht op enige (schade)vergoeding indien Computer-Connections in verband met haar tekortkoming een voordeel geniet dat Computer-Connections bij behoorlijke nakoming niet zou hebben. De hoogte van de (schade)vergoeding bedraagt maximaal het betreffende voordeel van Computer-Connections.

Naast bovenstaande voorwaarden zijn op deze dienstverlening ook onze Algemene Voorwaarden van toepassing